Tietohallinto ja IT-tuki

Tietohallinnon tehtävänä on antaa eri sektoreille niiden tarvitsemat tietohallinnon palvelut ja asiantuntemus, jotta sektorit voivat parhaalla mahdollisella tavalla hyödyntää eri sovelluksia kukin omalla toimialallaan.

Tietohallinto hankkii ja ylläpitää oppilaitoksen käyttöön tarvittavat tieto- ja viestintätekniikan laitteet ja ympäristöt. Tietohallinto vastaa HelpDesk- toiminnasta, jolla taataan, että opiskelijoilla ja henkilöstöllä on käytössään asianmukaiset, toimivat järjestelmät ja tieto- ja viestintätekniikan työkalut.

Tietohallinto palvelee

Pasilan oppilaitos, 4. kerros
HUOM: oppilaitoksen lomien aikana ei päivystystä ole
Puhelinrinki +358 44 775 6374

Vika- ja työpyynnöt osoitteeseen

Käyttösäännöt

Tietohallinnon etätuki

Tietohallinnon etätukea varten lataa TeamViewer QuickSupport tästä

Valitse Tallenna ja suorita. TeamViewer-ohjelma siirtyy latauksen jälkeen Ladatut tiedosto -kansioon, josta voit tallentaa sen esimerkiksi työpöydällesi.

Kun aloitat etätuen tietohallinnon kanssa, kerro ID ja salasana, jotka näkyvät TeamViewer-ohjelman ponnahdusikkunassa, tai kun avaat TeamViewerin. Näin tietohallinto saa yhteyden koneeseesi ja voi ohjata sitä omalta koneeltaan. Jos koneellasi on jokin ongelma tai asennus, johon vaaditaan admin-tunnuksia, tietohallinto voi etäyhteyden avulla kirjoittaa ne omalta koneeltaan, eikä tietohallinnon tarvitse tulla paikalle auttaakseen sinua. Tietohallinto voi siis tarjota tukea koneellesi, vaikka työskentelisit etänä, tai mikäli et voi muuten tuoda konettasi tietohallinnolle.

Tietohallinto tiedottaa

Ei tiedotettavaa.